Dochádzkový systém
Možnosti systému
Dochádzkový systém Vám môže nahradiť všetky doterajšie formy evidencie prítomnosti zamestnancov na pracovisku. Je to moderné riešenie, ktoré dáva zamestnávateľom prehľad o odpracovanej dobe s možnosťou prerušenia pracovnej doby podľa vopred definovaných pravidiel. Systém spočíva v označovaní každého priechodu zamestnanca pri príchode a odchode z práce na dochádzkovom termináli. Vyhodnotením jednotlivých priechodov (prerušení) získame dokonalý súhrn informácií o odpracovanej dobe s následným vyhodnotením dochádzkovej agendy na konci mesiaca s možnosťou spracovania a prevedenia nazbieraných dát do mzdových systémov.
Prečo zvoliť dochádzkový systém?
- Získate nástroj pre kvalitnú evidenciu dochádzky a vyhodnotenie využívania pracovnej doby Vašich zamestnancov
- Získate prehľad o čase Vašich zamestnancov, ktorý vynakladajú na neefektívne vyplňovanie dochádzkových a mzdových výkazov
- Výrazne znížite čas potrebný k spracovaniu miezd
- Získate nástroj k zvýšeniu pracovnej disciplíny a efektívnemu využívaniu pracovnej doby
- Odstránite chyby, ktoré vznikajú pri ručnom zadávaní dochádzkových údajov do mzdových systémov
- Zamedzíte úmyselnému skresľovaniu a úprav údajov
- Zrýchlite a sprehľadníte plánovanie zmien s ohľadom na plán dovoleniek, služobné cesty, školenia, choroby, apod.
- Získate okamžitý prehľad o prítomnosti zamestnancov
- Dodržíte príslušné ustanovenia Zákonníka práce
- Kvalitnou, prehľadnou, rýchlou, jednoduchou a pohodlnou evidenciou ušetríte čas a finančné prostriedky