Dochádzkové systémy pre zamestnávateľov
Dochádzkový systém Vám môže nahradiť všetky doterajšie formy evidencie prítomnosti zamestnancov na pracovisku. Je to moderné riešenie, ktoré dáva zamestnávateľom prehľad o odpracovanej dobe s možnosťou prerušenia pracovnej doby podľa vopred definovaných pravidiel. Systém spočíva v označovaní každého priechodu zamestnanca pri príchode a odchode z práce na dochádzkovom termináli. Vyhodnotením jednotlivých priechodov (prerušení) získame dokonalý súhrn informácií o odpracovanej dobe s následným vyhodnotením dochádzkovej agendy na konci mesiaca s možnosťou spracovania a prevedenia nazbieraných dát do mzdových systémov.
Rokov skúseností
Spokojných klientov ročne


Automatizácia dochádzky a integrácia so systémami
Moderné dochádzkové systémy umožňujú plnú automatizáciu evidencie pracovného času, čím eliminujú administratívnu záťaž spojenú s manuálnym spracovaním dochádzky. Okrem základnej evidencie príchodov a odchodov je možné systém prepojiť s ďalšími podnikovými riešeniami, ako sú personálne a mzdové systémy. Tým sa zabezpečí bezproblémový tok údajov, minimalizácia chýb a zrýchlenie procesov. Niektoré systémy ponúkajú aj možnosť biometrického overenia alebo RFID identifikácie, čím sa zvyšuje bezpečnosť a spoľahlivosť evidencie. Výsledkom je efektívnejšie riadenie pracovného času, zlepšenie dochádzkovej disciplíny a optimalizácia nákladov spojených s evidenciou zamestnancov.
Prečo zvoliť dochádzkový systém?
● Získate nástroj pre kvalitnú evidenciu dochádzky a vyhodnotenie využívania pracovnej doby Vašich zamestnancov.
● Získate prehľad o čase Vašich zamestnancov, ktorý vynakladajú na neefektívne vyplňovanie dochádzkových a mzdových výkazov.
● Výrazne znížite čas potrebný k spracovaniu miezd.
● Získate nástroj k zvýšeniu pracovnej disciplíny a efektívnemu využívaniu pracovnej doby.
● Odstránite chyby, ktoré vznikajú pri ručnom zadávaní dochádzkových údajov do mzdových systémov.
● Zamedzíte úmyselnému skresľovaniu a úprav údajov
● Zrýchlite a sprehľadníte plánovanie zmien s ohľadom na plán dovoleniek, služobné cesty, školenia, choroby, apod.
● Získate okamžitý prehľad o prítomnosti zamestnancov
● Dodržíte príslušné ustanovenia Zákonníka práce.
● Kvalitnou, prehľadnou, rýchlou, jednoduchou a pohodlnou evidenciou ušetríte čas a finančné prostriedky.
Výhody spolupráce s ELKO ALARM
● Dlhoročné skúsenosti
● Individuálny prístup
● Moderné technológie
● Komplexné služby
● Zodpovednosť a spoľahlivosť
● Starostlivosť po inštalácii